www.tezniasolna.eu - Polityka Prywatności
POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI
www.tezniasolna.eu
1. SALT1 Sebastian Kluczyk nr NIP: 5261242696 ul. Stanisława Szobera 6/131 01-318 Warszawa oświadcza, iż będąc twórcą projektu tężni w technologii ultradźwiękowej o zabudowie pawilonowej (wiata) oraz tężni kolumnowej z zadaszeniem typ kolumna, o nazwie handlowej brzmiącej Soniczna Tężnia Solankowa, który podlega ochronie na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. Z 2000 r., Nr 80, poz. 904).. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia przysługujących do w/w projektu praw, będziemy dochodzili swoich roszczeń na podstawie przepisów cytowanej ustawy od osób fizycznych, firm instytucji które naruszą interes prawny. .Kontakt z Administratorem możliwy jest: na adres e-mail: info@tezniasolna.eu. 2. kontakt zgodnie info na stronie www. 3. Celem Polityki jest określenie działań podejmowanych w zakresie danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem strony internetowej Administratora oraz powiązanych z nimi usług i narzędzi wykorzystywanych przez jej użytkowników, jak i w ramach działalności zawierania i realizowania umów w kontakcie poza stroną internetową.
4. W razie konieczności postanowienia niniejszej Polityki mogą ulec zmianie. Zmiana zostanie zakomunikowana użytkownikom poprzez ogłoszenie nowej treści Polityki, a w przypadku bazy osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych drogą e-mailową lub podały dane e-mailowe przy realizacji umów, o zmianie zostaną one powiadomione także drogą e-mail.
§ 2 Podstawy przetwarzania, cele i przechowywanie danych osobowych
1. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18.07.2002 r. Wraz z późniejszymi nowelizacjami powyższych.
2. Administrator może pobierać następujące dane w następujących celach:
Cel przetwarzania danych Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych Okres przechowywania danych Zakres przetwarzania danych
Wykonanie umowy z Klientem lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów
Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy).
przez okres obowiązywania wyżej wymienionej umowy do momentu wygaśnięcia obowiązku prawnego, związanego z rachunkowością
dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu,
numer lokalu,
kod pocztowy,
miejscowość, kraj),
nazwa firmy,
NIP
Marketing bezpośredni
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
Administrator może przetwarzać dane w celu marketingu bezpośredniego wyłącznie po uzyskaniu zgody i przy braku sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
do momentu wycofania zgody – pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać zgodę. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
Marketing
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda)
do momentu wycofania zgody – pamiętaj, w każdej chwili możesz wycofać zgodę. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń
do momentu, wypisania się z newsletteru.
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
Wyrażenie
przez Klienta opinii
Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO
przy braku wyrażenia opinii przez czas wynoszący 30 dni od dokonania przez Ciebie zakupu lub do momentu, uwzględnienia sprzeciwu. wobec przetwarzania;
przy wyrażeniu opinii - do momentu jej usunięcia lub do momentu uwzględnienia sprzeciwu wobec przetwarzania
dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395).
dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń
dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
NIP;
nazwa firmy;
Dokonanie zwrotu pieniędzy
Wykonanie Umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (artykuł 6 ust. 1 lit. b) RODO).
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
PESEL;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
dane podmiotu gospodarczego.
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO
dane są przechowywane przez okres istnienia naszego prawnie uzasadnionego interesu, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
NIP;
nazwa firmy;
Prowadzenie badań i analiz w celu poprawy działania dostępnych usług
Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO
dane będą przetwarzane do upływu okresu, w którym możliwe jest dochodzenie roszczeń
do momentu wygaśnięcia ważności lub usunięcia plików cookies, wykorzystywanych do celów analitycznych
nazwa firmy;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
podzespoły komputerowe,
ustawienia,
zainstalowane oprogramowanie.
Rejestracja konta Klienta
Wykonanie Umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (artykuł 6 ust. 1 lit. b) RODO
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
PESEL;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
dane podmiotu gospodarczego.
Przesyłanie powiadomień dla Klienta
Wykonanie Umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (artykuł 6 ust. 1 lit. b) RODO)
Wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO)
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
PESEL;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
dane podmiotu gospodarczego.
Zapewnienie obsługi klienta
Wykonanie Umowy lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (artykuł 6 ust. 1 lit. b) RODO)
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
2 lata po ostatniej aktualizacji zapytania Klienta
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
dane podmiotu gospodarczego,
Poprawne funkcjonowanie serwisu
Utrzymanie wydajności Serwisu i jego doskonalenie (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
Jak w komórce wyżej,
Informacje na temat czynności wykonywanych w serwisie (kliknięcia przycisków, czas wizyt, odczytywane powiadomienia, inne informacje zależne od konkretnego przypadku biznesowego).
Śledzenie wizyt w serwisie ze względów bezpieczeństwa
Ochrona i zabezpieczenie serwisu, interesy Klientów, zabezpieczenie bezpieczeństwa Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
3 lata
ID użytkownika,
Adres IP,
Przeglądarka,
Treści i adresy URL, z którymi łączy się Użytkownik,
Data i godzina połączeń.
Ochrona Klientów przed użyciem ujawnionego hasła do logowania
Ochrona i zabezpieczenie serwisu, interesy Klientów, zabezpieczenie bezpieczeństwa Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
Czas konieczny do sprawdzenia hasła przez Administratora
ID użytkownika,
Hasło Klienta.
Umożliwienie Klientowi zresetowanie hasła
Ochrona i zabezpieczenie serwisu, interesy Klientów, zabezpieczenie bezpieczeństwa Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
dane podmiotu gospodarczego,
hasło Klienta,
ID użytkownika.
Nadzorowanie zgodności z regulaminami, umowami, polityką prywatności
Ochrona i zabezpieczenie serwisu, interesy Klientów, zabezpieczenie bezpieczeństwa Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
5 lat po zakończeniu stosunków gospodarczych z Klientem
dane dotyczące transakcji,
dane podmiotu gospodarczego.
Rozpatrywanie wniosków dot. danych osobowych,
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) RODO
Okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
NIP;
nazwa firmy.
Dostarczanie informacji do organów, odpowiedzialnych za egzekwowanie prawa i innych instytucji państwowych,
Artykuł 6 ust. 1 lit. c) RODO
Okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
imię i nazwisko;
adres poczty elektronicznej;
numer telefonu;
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
NIP;
nazwa firmy.
3. Dane osobowe użytkowników przechowywane są nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania, tj. do momentu cofnięcia zgody jeżeli przetwarzanie odbywa się w oparciu o taką zgodę, do momentu przedawnienia roszczeń Administratora i drugiej strony w zakresie realizacji zawartych umów (w przypadku umów sprzedaży/umów o świadczenie usług 2 lata, licząc do końca roku) oraz do momentu realizacji zapytania kierowanego za pomocą e-mail lub do czasu zakończenia rozpatrywania reklamacji.
4. Administrator może korzystać z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia umowy, czy też możliwości korzystania z usług elektronicznych.
5. W zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, jej funkcjonalności strona może, podczas korzystania z niej przez Użytkownika, gromadzić inne informacje, w tym między innymi:
a) adres IP;
b) informacje o urządzeniu, sprzęcie i oprogramowaniu, takie jak identyfikatory sprzętowe, identyfikatory urządzeń mobilnych (np. Apple Identifier for Advertising [„IDFA”] lub identyfikator reklamowy na urządzeniu z systemem Android [„AAID”]),
c) rodzaj platformy,
d) dane dotyczące przeglądarki internetowej, w tym rodzaj przeglądarki i preferowany język;
6. Uwzględniając charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie i wadze zagrożenia, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z rozporządzeniem i aby móc to wykazać. Środki te są w razie potrzeby poddawane przeglądom i uaktualniane. Administrator stosuje środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
§ 3 Udostępnianie danych
1. Administrator zapewnia, że wszelkie zebrane dane osobowe służą do realizacji zobowiązań wobec użytkowników. Informacje te nie będą udostępniane osobom trzecim za wyjątkiem sytuacji, gdy:
a) uprzednio zostanie wyrażona wyraźna zgoda osób, których one dotyczą, na takie działanie, lub
b) jeżeli obowiązek przekazania tych danych wynika lub będzie wynikać z obowiązujących przepisów prawa, np. organom ścigania.
2. Dodatkowo dane osobowe usługobiorców i klientów mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:
dostawcy usług zaopatrujący Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, w tym strony internetowej i świadczonych za jego pośrednictwem usług elektronicznych (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego, agencje marketingowe, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu, dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Administratorowi oraz operatorowi dostawy produktu) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Administratorowi wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.
Albacross (siedziba: Warszawska 20, 31-155 Kraków, Polska) na potrzeby narzędzi analitycznych do analizy statystyk serwisów WWW oraz śledzenia działań wykonywanych przez użytkowników w witrynie WWW;
IFIRMA SA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 241 G, 53-234 Wrocław, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym we Wrocławiu prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000281947, NIP: 898-16-47-572, REGON: 931082394. w zakresie pomocy Administratorowi przy obsłudze faktur i dokumentów finansowych;
Woodpecker.co S.A. (siedziba: ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, KRS: 0000896179, NIP: PL 8992769178) dla narzędzi służących do rozsyłania i odbierania mailingów i poczty elektronicznej;
Smarthost Sp. z o.o. (siedziba: Partyzantów 1, 42-217 Częstochowa) na potrzeby hostingu strony internetowej.
3. Administrator może udostępniać dane zanonimizowane (tj. takie, które nie identyfikują konkretnych Użytkowników) zewnętrznym usługodawcom w celu lepszego rozpoznania atrakcyjności reklam i usług dla użytkowników, a w tym zakresie ze względu na siedzibę dostawców oprogramowania dane mogą być przekazywane – z zachowaniem zasad ich ochrony – do państw trzecich, zapewniających jednak standardowy postanowień umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską w zakresie przetwarzania danych osobowych lub mających stosowne uprawnienia do takiego działania na podstawie bilateralnych umów powierzenia przetwarzania danych między Unią Europejską a danym państwem trzecim, przy tym nie będącym członkiem Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Tymi podmiotami w przypadku Administratora są:
Google LLC. (siedziba: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) dla narzędzi Google Analytics służącego do analizy statystyk serwisów WWW, Google Tag manager: służącego do zarządzania skryptami poprzez łatwe dodawanie fragmentów kodu do witryny lub aplikacji oraz śledzenia działań wykonywanych przez użytkowników w witrynie WWW, Google Ads służącego do wyświetlania linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense, Google Workspace pozwalającego na kompleksową edycję strony i koordynację pracy osób pracujących przy niej (w tym Google Drive, Gmail, Google Sheets, Google Forms, Google Looker studio);
Meta Platforms, Inc. (siedziba: 1601 Willow Road Menlo Park, CA 94025, USA) dla Facebook pixel służącego do śledzenia konwersji z reklam portalu Facebook, optymalizowania ich na podstawie zebranych danych i statystyk oraz budowania listy odbiorców ukierunkowanej na przyszłe reklamy.
LinkedIn Ireland Unlimited Company (siedziba: Wilton Plaza, Wilton Place, Dublin 2, Irlandia) na potrzeby śledzenia konwersji z reklam portalu LinkedIn, optymalizowania ich na podstawie zebranych danych i statystyk oraz budowania listy odbiorców ukierunkowanej na przyszłe reklamy.
Todoist (Doist Inc.) (siedziba: 2100 Geng Road, Suite 210, Palo Alto, CA 94303, USA) na potrzeby narzędzi organizacji pracy osób nadzorujących działanie strony internetowej oraz na potrzeby pomocy technicznej.
PowerMyAnalitics (siedziba: 100 Candace Dr, Suite 100, Maitland, FL 32751, USA) na potrzeby narzędzi analitycznych do analizy statystyk serwisów WWW oraz śledzenia działań wykonywanych przez użytkowników w witrynie WWW;
Hotjar Limited (siedziba: Dragonara Business Centre 5th Floor, Dragonara Road, Paceville St Julian’s STJ 3141 Malta) na potrzeby narzędzi analitycznych do analizy statystyk serwisów WWW oraz śledzenia działań wykonywanych przez użytkowników w witrynie WWW;
Zapier Inc. (siedziba: 548 Market St. #62411 San Francisco, CA 94104-5401, USA) w zakresie narzędzi służących Administratorowi do automatyzacji funkcji i wykonywania zadań na stronie WWW;
Pipedrive Inc. (siedziba: 530 5th Avenue, Suite 802, New York, NY 100361600, USA) w zakresie danych związanych z obsługą i dostarczeniem systemu CRM dla Administratora;
BitWarden Inc. (siedziba: 1 North Calle Cesar Chavez, Suite 102, Santa Barbara, CA 93103, USA) na potrzeby ochrony haseł użytkowników oraz zapewnienia bezpieczeństwa połączenia między stroną a użytkownikiem;
4. Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
5. Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
6. Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają dane osobowe na zlecenie Administratora.
7. Strona Administratora może korzystać z funkcjonalności Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, LLC. (“Google”). Google Analytics wykorzystuje pliki cookie, aby pomóc operatorom strony internetowej w analizie sposobu, w jaki odwiedzający korzystają z witryny. Informacje generowane przez cookie na temat korzystania z witryny przez odwiedzających są z reguły przekazywane spółce Google i przechowywane przez nią na serwerach w Stanach Zjednoczonych. Zgodnie z obecnymi standardami informatycznymi adresy IP użytkowników odwiedzających stronę Administratora są skracane. Tylko w wyjątkowych przypadkach kompletny adres IP jest przesyłany na serwer Google w Stanach Zjednoczonych i tam skracany. Na zlecenie Administratora Google będzie korzystał z tych informacji w celu oceny strony internetowej dla jej użytkowników, sporządzania raportów dotyczących ruchu na stronach oraz świadczenia innych usług związanych z ruchem na stronach internetowych i korzystaniem z Internetu dla operatorów stron internetowych. Google przy tym nie będzie łączył adresu IP przekazanego w ramach Google Analytics z żadnymi innymi danymi będącymi w jego posiadaniu. Więcej informacji o tym, w jaki sposób Google Analytics gromadzi i wykorzystuje dane, można znaleźć na oficjalnej stronie Google pod adresem: www.google.com/policies/privacy/partners. Ponadto każdy Użytkownik może zapobiec gromadzeniu i przetwarzaniu przez Google danych dotyczących jego korzystania z witryny internetowej, pobierając i instalując wtyczkę do przeglądarki pod następującym linkiem: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
8. Administrator udostępniając dane podmiotom trzecim, dokłada wszelkich starań by odbywało się to jedynie do podmiotów spełniających kryteria i wymagania wskazane w ramach art. 46 lub 49 RODO. W stosownych przypadkach Administrator opierać się będzie na standardowych klauzulach umownych UE oraz innych zabezpieczeniach w celu umożliwienia transferów poza EOG. Zgodnie z decyzją Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z 16 lipca 2020 roku, Administrator nadal ocenia system prawny krajów, do których przekazywane są dane, oraz, w miarę konieczności, aktualizuje środki mające na celu zapewnienie odpowiednich poziomów ochrony.
9. W zakresie danych przekazywanych do Stanów Zjednoczonych, Administrator udostępniając dane podmiotom trzecim, dokłada wszelkich starań by odbywało się to, zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej z dnia 10 lipoca 2023 roku, jedynie do podmiotów i organizacji w USA, które zapewniają zgodność z nowymi „Ramami ochrony danych UE – USA” (EU-US Data Privacy Framework). Lista tych organizacji została opublikowana przez Departament Handlu USA. Przekazywanie danych osobowych z EOG do organizacji, które przystąpiły do programu „Ram ochrony danych UE – USA” i znajdują się na tej liście, jest możliwe bez konieczności uzyskiwania dodatkowych zezwoleń, czy zastosowania takich instrumentów prawnych jak standardowe klauzule umowne, bądź wiążące reguły korporacyjne. W przypadku jednak, gdy dany importer danych w USA nie przystąpił do programu „Ram ochrony danych UE-USA”, przekazywanie do niego danych osobowych jest możliwe i będzie odbywało się po spełnieniu warunków określonych w art. 46 lub 49 RODO. W takich przypadkach Administrator opierać się będzie na standardowych klauzulach umownych UE oraz innych zabezpieczeniach w celu umożliwienia transferów poza EOG.
§ 4 Uprawnienia Użytkownika
1. Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane ma prawo do:
a) dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.
b) cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) Rozporządzenia RODO), to ma ona prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
d) sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub f) (prawnie uzasadniony interes administratora), w tym profilowania na podstawie tych przepisów. Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
e) sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego (w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora, nie na podstawie zgody podmiotu danych), osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
2. Realizacja powyższych praw odbywa się na podstawie żądania użytkownika przesłanego na adres poczty elektronicznej info@tezniasolna.eu. Żądanie takie powinno zawierać imię i nazwisko użytkownika.
3. Użytkownik zapewnia, że podawane lub publikowane przez niego w serwisie dane są poprawne.
§ 5 Pliki Cookies
1. Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane na urządzeniach końcowych użytkowników (zazwyczaj na twardym dysku komputera lub w urządzeniu mobilnym) służące do zapisywania przez przeglądarkę użytkownika określonych ustawień i danych w celu korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, zapewniając komfort podczas jej użytkowania. Przechowywanie plików „cookies” umożliwia zatem odpowiednie przygotowanie strony internetowej i oferty pod kątem preferencji użytkownika – serwer rozpoznaje go i pamięta m. in. preferencje takie jak: odwiedziny, kliknięcia, poprzednie działania.
2. „Cookies” zawierają w szczególności nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z której następuje połączenie ze stroną internetową.
3. Pliki „cookies” używane są w celu:
a. dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych,
b. tworzenia anonimowych statystyk, które poprzez pomoc w ustaleniu w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych umożliwiają ulepszanie ich struktur i zawartości,
c. dostarczania użytkownikom witryny treści reklamowych dostosowanych do ich zainteresowań.
Pliki „cookies” nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana jego tożsamość.
4. Zasadniczy podział plików „cookies” stanowi ich rozróżnienie na:
a) Pliki „cookies” o charakterze niezbędnym – są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej lub funkcjonalności z których użytkownik chce skorzystać, gdyż bez nich nie moglibyśmy świadczyć wielu usług, które oferujemy. Niektóre z nich zapewniają także bezpieczeństwo usług świadczonych przez nas drogą elektroniczną.
b) Pliki „cookies” o charakterze funkcjonalnym – są ważne dla działania strony internetowej ze względu na fakt, że:
– służą wzbogaceniu funkcjonalności stron internetowych; bez nich strona internetowa będzie działała poprawnie, jednak nie będzie dostosowana do preferencji użytkownika,
– służą zapewnieniu wysokiego poziomu funkcjonalności stron internetowych; bez nich może obniżyć się poziom funkcjonalności strony internetowej, ale ich brak nie powinien uniemożliwić zupełnego korzystania z niej,
– służą większości funkcjonalności stron internetowych; ich zablokowanie spowoduje, że wybrane funkcje nie będą działać prawidłowo.
c) Pliki „cookies” o charakterze biznesowym – umożliwiają realizację modelu biznesowego w oparciu, o który udostępniona jest strona internetowa; ich zablokowanie nie spowoduje niedostępności całości funkcjonalności, ale może obniżyć poziom świadczenia usługi ze względu na brak możliwości realizacji przez właściciela strony internetowej przychodów subsydiujących jej działanie. Do tej kategorii należą np. „cookies” reklamowe.
d) Pliki „cookies” służące konfiguracji stron internetowych – umożliwiają ustawienia funkcji i usług na stronach internetowych.
e) Pliki „cookies” służące bezpieczeństwu i niezawodności stron internetowych – umożliwiają weryfikację autentyczności oraz optymalizację wydajności stron internetowych.
f) Pliki „cookies” służące uwierzytelnianiu – umożliwiają informowanie, gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu strona internetowa może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje.
g) Pliki „cookies” badające stan sesji – umożliwiają zapisywanie informacji o tym, jak użytkownicy korzystają ze strony internetowej. Mogą one dotyczyć najczęściej odwiedzanych stron lub ewentualnych komunikatów o błędach wyświetlanych na niektórych stronach. Pliki „cookies” służące do zapisywania tzw. „stanu sesji” pomagają ulepszać usługi i zwiększać komfort przeglądania stron.
h) Pliki „cookies” badające procesy zachodzące na stronie – umożliwiają sprawne działanie strony internetowej oraz dostępnych na niej funkcji.
i) Pliki „cookies” obsługujące reklamy – umożliwiają wyświetlanie reklam, które są bardziej interesujące dla użytkowników, a jednocześnie bardziej wartościowe dla wydawców i reklamodawców; pliki „cookie” mogą być też używane do personalizowania reklamy, a także do wyświetlania reklam poza stronami internetowymi.
j) Pliki „cookies” uzyskujące dostęp do lokalizacji – umożliwiają dostosowanie wyświetlanych informacji do lokalizacji użytkownika.
k) Pliki „cookies” prowadzące analizy, badania czy audyt oglądalności – umożliwiają właścicielowi stron internetowych lepiej zrozumieć preferencje ich użytkowników i poprzez analizę ulepszać i rozwijać produkty i usługi. Zazwyczaj właściciel strony internetowej lub firma badawcza zbiera anonimowo informacje i przetwarza dane na temat trendów, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników.
5. Stosowanie plików „cookies” w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika nie oznacza co do zasady gromadzenia żadnych informacji pozwalających na identyfikację użytkownika, chociaż informacje te mogą mieć niekiedy charakter danych osobowych to jest danych umożliwiających przypisanie pewnych zachowań konkretnemu użytkownikowi. Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
6. Pliki cookies wykorzystywane przez niniejszą stronę nie są szkodliwe ani dla użytkownika ani dla urządzenia końcowego przez niego wykorzystywanego, dlatego w celu prawidłowego funkcjonowania serwisu zalecane jest niewyłączanie ich obsługi w przeglądarkach. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie informacji w formie plików „cookies” i innych podobnych technologii w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownik w każdej chwili może zmienić sposób korzystania z plików „cookies” przez przeglądarkę. W tym celu należy zmienić ustawienia przeglądarki. Sposób dokonania zmiany ustawień różni się w zależności od używanego oprogramowania (przeglądarki internetowej). Odpowiednie wskazówki znajdziesz na podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz.
7. W ramach technologii cookies Administrator może stosować piksele śledzące lub czyste pliki GIF w celu gromadzenia informacji na temat sposobu korzystania z jego usług przez użytkownika oraz jego reakcji na wiadomości marketingowe przesyłane pocztą elektroniczną. Piksel to kod oprogramowania, pozwalający na osadzenie na stronie obiektu, zazwyczaj obrazka wielkości piksela, który daje możliwość śledzenia zachowania użytkowników na stronach internetowych, na których go rozmieszczono. Po wyrażeniu odpowiedniej zgody przeglądarka automatycznie nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerem przechowującym piksela, dlatego przetwarzanie danych gromadzonych przez piksel odbywa się w ramach polityki ochrony danych partnera, który ww. serwerem administruje.
8. Administrator może stosować internetowe pliki dziennika (które zawierają dane techniczne, takie jak adres IP użytkownika) w celu monitorowania ruchu w obrębie jego usług, rozwiązywania problemów technicznych, wykrywania oszustw i przeciwdziałania im oraz egzekwowania postanowień Umowy użytkownika.
9. Administrator informuje, że strona nie reaguje na sygnały typu DNT (ang. Do Not Track), natomiast użytkownik może wyłączyć określone formy śledzenia w sieci, w tym niektóre dane analityczne i spersonalizowane reklamy, poprzez zmianę ustawień plików cookie w swojej przeglądarce lub za pomocą naszych narzędzi do wyrażania zgody na stosowanie plików cookie (jeżeli dotyczy).
10. Szczegółowe informacje na temat zmiany ustawień dotyczących plików Cookies oraz ich samodzielnego usuwania w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych dostępne są w dziale pomocy przeglądarki internetowej oraz na poniższych stronach (wystarczy kliknąć w dany link):
a) Google Chrome
b) Mozilla Firefox
c) Microsoft Edge
d) Opera
e) Safari macOS
f) Safari iOS/iPad OS
11. Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies na telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym powinny znajdować się w instrukcji obsługi danego urządzenia mobilnego.
ZASADY OCHRONY PRYWATNOSCI DLA WWW.TEZNIASOLNA.EU -do pobrania znajdują sie tutaj click here.
Definitions
ATANOX.STRONAWCAL.PL is operated by Miejska Tężnia Solna , Warszawa. (referred to as "I", "Me", "Our", "Us" or "We"). As a customer of this service you're a "User", "Visitor" or "You" according to this agreement. The Website or any services offered by us will be referred to as "Website" or "Service". External services or integrations like will be referred to as Applications "External Provider" or "External Service".
Data we collect
Following standard procedures of using log files, these files automatically log visits when you visit the Website, it may include information about your web browser, it may log some of the cookies that are installed on your device, IP address, ISP, time zone and time stamp, referring/exit pages, number of clicks. The purpose of this information is for analyzing trends, administering this website, tracking users' movement on this website, and gathering demographic information, and it's not linked to any information that is personally identifiable. Additionally, as you browse the Website, we may collect information about subpages you view.
We may also collect personal information about you such as your name, organization/company name, address, email address or other personal data if you provide it to us during registration, purchasing, contacting us or in other ways. We only ask for personal information when we truly need it to provide a desired service to you (for example if you make an order through the Website). We collect it by fair and lawful means, with your knowledge and consent. We also let you know why we're collecting it and how it will be used.
We may also collect personal information about you such as your name, organization/company name, address, email address or other personal data if you provide it to us during registration, purchasing, contacting us or in other ways. We only ask for personal information when we truly need it to provide a desired service to you (for example if you make an order through the Website). We collect it by fair and lawful means, with your knowledge and consent. We also let you know why we're collecting it and how it will be used.
Sharing your Personal Information
We don't share, sell, trade or rent any personally identifying information publicly or with third-parties, except when required to by law, if you violate our Terms of Use or where it helps us facilitate our Service. For example online store module may require third-party services like PayPal or other Payment Processors, we may also use stats services like Google Analytics, Facebook Pixel and more. Each of these services have their own Privacy Policy, for example:
In order to provide certain features we may rely on other third party services like payment and accounting providers or services, support or communication providers and other services, we reserve right to not track how you interact with any of the provided services.
We may collect and use Non-Personal Information to help us improve the Service, customize your experience and analyze use of the Service. This Privacy Policy does not limit our use or disclosure of collected Non-Personal Information. We reserve the right to collect, use and disclose such Non-Personal Information to our partners, advertisers and other third parties at our sole discretion.
We may collect and use Non-Personal Information to help us improve the Service, customize your experience and analyze use of the Service. This Privacy Policy does not limit our use or disclosure of collected Non-Personal Information. We reserve the right to collect, use and disclose such Non-Personal Information to our partners, advertisers and other third parties at our sole discretion.
Cookies and Beacons
ATANOX.STRONAWCAL.PL uses "Cookies", which are small data files placed on your device only if your browser's settings allow it and may include information like unique ID, previously visited subpages on this Website and/or other information. Types of Cookies we may use: Session Cookies, Security Cookies or Preference Cookies. You can disable or erase cookies in your browser settings.
General Data Protection Regulation (GDPR)
The General Data Protection Regulation (GDPR) is a regulation in EU law on data protection and privacy for all individuals within the European Union and the European Economic Area.
If you are a European resident, we are Data Controller of your data and you have the right to know how your personal information is processed, what we collected about you and to ask that this data to be corrected, updated, or deleted. Additionally, please note that your information may be transferred outside of Europe, including to Canada and the United States. Please contact us if you have any questions about your GDPR rights. For more information or complaints please contact your local data protection authority.
If you are a European resident, we are Data Controller of your data and you have the right to know how your personal information is processed, what we collected about you and to ask that this data to be corrected, updated, or deleted. Additionally, please note that your information may be transferred outside of Europe, including to Canada and the United States. Please contact us if you have any questions about your GDPR rights. For more information or complaints please contact your local data protection authority.
Data Retention
We retain collected information for as long as necessary to provide you with your requested service or unless and until you ask us to delete this information. Data we store, we’ll protect within commercially acceptable means to prevent loss and theft, as well as unauthorised access, disclosure, copying, use or modification. Customer passwords which we may store are is stored as a hash and original password cannot be recovered.
Email Communication
We may communicate with you by email or telephone in response to your inquiries or send you service-related announcements based on Personal Information you provide to us. We may also use your Personal Information to send you updates and other promotional communications if we received your agreement. If you no longer wish to receive those email updates, you may opt-out at anytime of receiving them by following the instructions included in each communication. Usually it's an "unsubscribe" link.
Links To Other Websites
Our Website may contain links to and from third party websites or services that are not operated by us. If you follow a link to any of these websites and you will be redirected to third part website, please note that these websites have their own privacy policies and we do not accept any responsibility or liability for these policies or practices. Please review the Privacy Policy of every website you visit before you submit any Personal Information to any of these websites.
Advertisements
Our Website may display ads delivered to you by our advertising partners who may have their own Privacy Policy and may set cookies and web beacons. These cookies help ad server recognizing your device each time ad is delivered to you or other users of your device. This Privacy Policy covers the use of ATANOX.STRONAWCAL.PL only and does not cover any third party advertisers or partners.
Childrens
This Website does not address any individuals under the age of 18. By using the Website, you represent that you are at least 18 years of age.
Do Not Track
This Website does not alter its data collection and use practices when your browser sends Do Not Track signal
Business Transfers
In the event ATANOX.STRONAWCAL.PL, or substantially all of our assets, were acquired, or in the unlikely event that Miejska Tężnia Solna goes out of business or enters bankruptcy, your personal information would be one of the assets that is transferred or acquired by a third party which may continue to process your Personal Information. You acknowledge and consent that such transfers may occur, and are permitted by this Privacy Policy, and that any acquirer of our assets may continue to use your personal information as set forth in this policy.
Changes
We reserve the right to update or modify this Privacy Policy at anytime without prior notice. We will post these changes on this page so please review this document each time before you provide us with any personal information. This Policy is effective as of 2023/11/21. Your continued use of the Website after seven (7) days of any changes or revisions to this Privacy Policy shall indicate your agreement with the terms of such revised Privacy Policy. We suggest that you check this Privacy Policy periodically if you are concerned about how your information is used.
Consent
By using our website, you hereby consent to our Privacy Policy and agree to its terms.
